Árajánlat weboldalhoz | Határozd meg mi a cél a weboldallal
Bemutatkozó oldal
Itt azt gondolná az ember, hogy írok magamról. Ki vagyok, miért vagyok. Hogy kerültem a jelenlegi szakmámba. De itt is mindig azt mondom, hogy a weboldalad nem rólad szól. Jogos a kérdés, hogy akkor mégis kiről? Arról, aki vásárol nálad. Akinek Te vagy a gyógyír a problémáira. Tőlem azért vásárolsz, mert nagyon támogató típus vagyok (hopp! Téged támogatlak, bizony) és, mert nem hagylak egyedül, se magadra. Mindjárt nem arról van szó, hogy csak egy weboldalt veszel.
Értékesítési oldal (másnéven landing vagy sales oldal)
Ez már nevében is közelebb áll a céljához. Itt arról van szó, hogy adott egy termék/szolgáltatás (csak egy) és azt alátámasztott, valid érvek mentén eladjuk a lap végére. Ide hirdetésből, kampányból érkeznek a látogatók.
Blog
Itt van szó az önmegvalósításról. Kivéve ha szeretnél pénzt keresni az írással, mert akkor megint gondolkodni kell azon, hogy hogyan szóljon nem-rólad. Sokan ezt a típusú oldalt tudattalanul “céges” honlapnak használják és blogbejegyzések formájában fel vannak sorolva a szolgáltatások. Többnyire egészen száraz leírással. Mindent meg lehet tanulni. És nem nem kell mindenkinek mindent tudni. Ők a szakmájukhoz gyanítom jobban értenek, erre a problémára pedig itt vagyok én, hogy megoldjuk.
Magazin, portál
Az igazi grafománoknak való. Rám ne nézz. Ritkán érzem azt, hogy írnom kell. Kivéve ha van valami konkrét célja, mint pl ennek a kis bejegyzésnek. Na jó nem csak grafománoknak. Itt arról van szó, hogy szaktekintélyt épít magának az ember és/vagy oktat. Okos dolgokról ír, okosakat és rendesen meghivatkozza.
Portfólió weboldalak
Ezt művészek, designerek választják a munkáik prezentálására. Olyan kb, mit egy digitális kiállítótér.
Webáruház/webshop
Erről egy másik blogcikkben írok részletesen. De addig is, bármelyik verzió bővíthető később. Webshoppá mármint.
Valami kimaradt? Írj nekem itt jobbra Messengeren! Köszesz