Ha van arculatod, akkor nincs más dolgod, mint a kidolgozott designt “lekoppintani”

Akkor leszel jól azonosítható, ha mindenhol UGYANAZT látják rólad, színt, betűtípust (fontot), mintákat, képi világot. MINDENT. Akik összevissza használnak mindenféle színekben, stílusokban vizuális eszközöket ők amatőrnek hatnak.

Van egy nagyon rossz hírem. Ha tartalom, plakát, eseményborító gyártás közben hiába látsz meg valami tömör gyönyör fontot (betűtípust) azt csak úgy me’ tetszik, NE használd.

Gondold át ha csak a Coca-Cola pirosat meglátod, már tudod, hogy Coca-Cola. A magentáról ne is beszéljünk. És akkor ezek csak színek. Ugyanez a helyzet a betűkkel. Egyszer te is lehetsz ilyen nagy. Mondjuk addig biztos lesz pár arculat újragondolás.

Forrás és olvasnivaló a témában: https://www.zwoelf.hu/blog/ikea-valtozo-valtozatlansag

1983 után szinte ugyanez maradt az IKEA. Csak egyszerűsítettek. De érted, 1983 óta. 40-50 éve.

Egy ilyen lekoppintható sheetet most fogjuk kikreatívkodni magunkból. Utána tényleg már csak használni kell. Ne alkoss új dolgot, színt, fontot, megjelenést. Legyél következetes. Megtérül.

Hidd el nehezebb lesz ellenállni, mint gondolnád 🙂

Kizárólag azokat a betűtípusokat használd, amiket meghatározunk. 

Kizárólag azokat a színeket használd, amiket meghatározunk. 

ITT GYŰJTSD AZ ARCULATI ELEMEIDET

Ez egy Canva arculattervező sablon. Csak neked. Ez végigvezet. Készíts másolatot és használd.

Ha kérdés van, írj nekem. Ha felfüggeszted a szerkesztést nyisd meg a Canvádat, ott lesz a főoldalon. 

Social media felületeken is tartsd az arculati előírásokat. 7-szer kell találkozzanak veled, hogy megjegyezzenek. Ha mindig mást látnak, hogy jegyezzenek meg? 

Mi van egy arculati táblában (BrandBoard)

Egy kis- és középvállalkozás (kkv) számára is fontos egy jól kialakított céges arculat, mert ezzel több előnyt is elérhet.

Itt most jön néhány közhely puffogtatás, de az a helyzet, hogy ez tényleg így van.

Az arculati színek és fontok fontos részei a vizuális jegyeknek, mert ezekkel lehet kifejezni a cég hangulatát, személyiségét és üzenetét. Az arculati színeknek és fontoknak harmonizálniuk kell egymással és a logóval is. Előnyök:

Összegzés

Ha meg van előre határozva, hogy mi a te betűcsaládod, színeid, akkor könnyebb lesz tartalmat gyártani, mert nem kell akkor megszülni, hogy mi is nézne ki jól, mivel vagy önazonos.
Könnyebb lesz bármit elkészíteni a vállalkozásodnak, mert MINDENHOL UGYANAZT kell használni csak más elrendezésben.